Najlepsze gry E3, czyli w co zagramy…

Targi E3 to chyba najważniejsze wydarzenie w branży gier w ciągu roku. Prezentują się tam najwięksi branżowi potentaci, jak i debiutanci chcący zaistnieć. Tych drugich jest oczywiście dużo mniej, ale to naturalna kolej rzeczy. Przedstawiam wam moich faworytów, których premierę na pewno będę obserwował, a może i zagram…

5. Battlefield 3 – Nigdy nie byłem wielkim fanem serii, choć w większość części grałem. Po świetnym multi w Bad Company 2 i pokazanych możliwościach gry chyba skuszę się na jej zakup. A ta grafika… Naprawdę sobie nie odpuszczę:).

4. Tomb Raider – Lara zaskoczyła nas tym razem nowymi zmianami. Twórcy postawili na realizm. Będziemy dziewczynę opatrywać karmić, opatrywać jej rany i złamania. Ciekawie się to zapowiada. Do tego nowe wcielenie głównej bohaterki, które bardzo mi się spodobało. Zrezygnowano z plastiku na rzecz pięknej panny z krwi i kości( no może nie dosłownie:P). Moim zdaniem jest to duży krok naprzód i spróbuję nową część przetestować.

3. Star Wars: The Old Republic – Miłośnicy sagi już od dawna czekają na dobre MMO spod znaku Gwiezdnych Wojen. Tym razem wszystko wskazuje na to, że może się udać. Główny nacisk został skierowany na wątek fabularny. W tego typu grach zdarza się to nieczęsto. Trzeba TOR-owi życzyć spełnienia większości pokładanych w nim nadziei.

2. Kingdoms of Amalur: Reckoning – O tym tytule dowiedziałem się stosunkowo niedawno. Moją uwagę przyciągnęła znajoma stylistyka podobna do Fable i efektowne walki. Wydaje się, że KoA:R sprawnie miksuje elementy najbardziej przeze mnie lubiane w rpg-ach. Martwię się tylko o dotrzymanie wszystkich obietnic. Mam nadzieję, że nie wyjdzie z tego przeciętny średniak, dlatego daję grze duży kredyt zaufania.

1. Rage – Nowe dzieło ID Software to jeden z najjaśniejszych punktów targów. Prezentacja zrobiła na mnie duże wrażenie. Do tego osadzenie akcji w postapokaliptycznym świecie gwarantuje klimat co jest dużym plusem. Zresztą przekonamy się czy warto było czekać już we wrześniu tego roku. Nie mogę się doczekać;).

Było jeszcze wiele produkcji zasługujących na uwagę jednak wybrałem moją 5. Ogólnie E3 jak zwykle nie zawiodło. Być może za rok będzie tak samo.

About Quandor

Gracz i fan gier komputerowych. Miłośnik dobrej książki, filmu i muzyki.Uczeń. Leniwy pesymista... Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest Quandor

2 responses to “Najlepsze gry E3, czyli w co zagramy…

  • Divi

    Z gier, które wymieniłeś z chęcią zagram w Tomb Raidera i Star Wars: The Old Republic. W Raidera, bo czuję, że szykuje się spory hit, a w SW, bo możliwe, że będzie to pierwsze MMO, które wciągnie mnie na dłużej niż tydzień.

  • Sad Statue

    Z wymienionych przez Ciebie gier czekam głównie na Battlefield 3. Choć przyznam, że z każdą z tych produkcji „zapoznałbym się bliżej”.

Skomentuj

